Ne vjeruj svojim očima - Ne vjerujem svojim očima da sam pročitala ovakav kraj!



Why is everyone talking about the ending of Sarah Pinborough's Behind Her Eyes?

Kada ti Goodreads izbaci ovakvu prvu rečenicu u opisu sadržaja knjige, znaš da te čeka odlično, ali i živčano čitanje. Šokantan obrat, iznenađujuć ili čak razočaravajuć završetak? Svašta mi se motalo glavom i nisam mogla dočekati tih zadnjih nekoliko po mnogima senzacionalnih stranica. Što sam se više približavala samome završetku knjige te počela otkrivati odgovore na sva svoja postavljena pitanja, to sam se sve više ispunjavala jezom. Nažalost ne zbog šoka i straha, nego zbog čiste gluposti i srama. Kraj me toliko dojmio da sam progutala šaku čokoladnih pralina samo da ispunim prazninu u sebi. 

Premisa knjige čini se obećavajuća. Louise je rastavljena majka, tajnica koja nakon razvoda tone sve dublje u svoju zamornu svakodnevnicu ispunjenu opijanjem, prekomjernim jelom i noćnim strahovima koji ju muče od djetinjstva. Tijekom jednog izlaska upoznaje muškarca koji ju u potpunosti očara, no on zbunjeno odlazi nakon njihova poljupca. Louise ubrzo šokirano doznaje da je misteriozan muškarac njezin novi šef. Zove se David i oženjen je prekrasnom krhkom ženom Adele koja ubrzo postaje Louisena prijateljica. Adele je preživjela veliku tragediju u kojoj je izgubila svoje roditelje te također pati od noćnih strahova i upravo ih to poveže. Rastrgana između žudnje za Davidom i odanosti prema svojoj novoj prijateljici, ali i mučena sve većim sumnjama Louise biva upletena u smrtonosnu igru. Adele pokušava održati privid savršenog braka, ali David i ona opasni su jedno za drugo, ali i za sve ostale oko sebe. 

Knjiga je napeta i zanimljiva. Likova je malo i čitatelj može dobiti odličan uvid u njihove karakterne osobine, ali i dublju psihološku analizu. Ja stvarno uživam u pričama s minimalno likova. Knjiga je podijeljena na poglavlja koja pripadaju Louise i Adele, ali nas isto tako vraća u Davidovu i Adelinu prošlost kako bismo razriješili misteriju njihove sadašnjosti. Stvarno sam uživala u čitanju. Naišla bih na određeno poglavlje koje bi me upozorilo da priča neće završiti pametno, ali nisam se obazirala. Išla sam dalje. Sve do ovog blesavog završetka. Autorica je u glavi imala odličnu ideju, pomalo viđenu tematiku i super likove. Nažalost, upropastila je stvar sa svojim "iznenađujućim obratom". Ne znam kada sam zadnji puta susrela s toliko naivnim i loše razrađenim krajem knjige. Imam osjećaj da se autorica malo pogubila pokušavajući osmisliti šokantan "plot twist". Više sreće drugi put! 

Primjedbe