Noć u Orient Expressu - Knjiga koja nije krimić



Nisam ljubitelj ljeta. Volim ga jedino ako sam na moru. Tada prestajem biti "control freak" Marta i postajem razdragani stvor kojemu je sve divno. Noć u Orient Expressu nije knjiga po mom ukusu, ali moram priznati da mi se jako svidjela. Možda ju je okolina u kojoj se nalazim učinila toliko ljupkom. Možda su me osvojili simpatični likovi ili dražesna atmosfera. Ono u što sam sigurna je da me definitivno osvojila čarolija i raskoš Orient Expressa. Oduvijek volim vlakove iako su moja dva jedina noćna putovanja vlakom bila daleko od čarobnih. Pamtim ih kao dvije ljepljive, živčane i neprospavane noći. 

Putovanje šarolikih likova Veronice Henry od Londona do Venecije daleko je od spomenutog. U sjedala (čitaj luksuzna spavaća kola) Orient Expressa ukrcala se živopisna skupina likova. Na raskošnom putovanju su Emmie i Archie koji su putovanje osvojili zahvaljujući Spajalici, mrežnoj stranici koja ih je, smatrajući srodnim dušama, poslala na ovaj odmor. Tu je i Imogen kojoj je baka poklonila putovanje i koja u Veneciji mora preuzeti svoj rođendanski poklon: misterioznu sliku. Na putovanju je i obitelj izmučena tajnama i krivim odlukama te poznati fotograf i glumica koji se vole već 50 godina. 

Iako se knjiga zove Noć u Orient Expressu, sama se radnja odvija i prije putovanja gdje čitatelj dobiva uvid u osobne tragedije i životne priče samih likova, tijekom putovanja i završava raspletom u Veneciji. Ovo će definitivno postati moja "guilty pleasure" knjiga. Rado ću joj se vratiti u onim divnim, ali i manje divnim raspoloženjima.

Primjedbe