Nema šanse da ćeš stići pročitat' idućih deset!

Na pola sam puta i za tih pola puta trebalo mi je skoro šest mjeseci. Svjesna sam da nema šanse da ću završiti svoj čitateljski izazov do 1.1.2019. Preostalo mi je još mjesec i nešto sitno dana, no nema odustajanja. Dok polako završavam s čitanjem posljednje knjige Mlijeko i med, donosim idućih deset kategorija i odabrane knjige. Moram napomenuti da mi je ovoga puta izbor bio stvarno težak.

  • knjiga u čijem je naslovu tvoja omiljena boja - Grimizna kraljica (Red Queen), Victoria Aveyard. Radi se o YA trilogiji koju se već dugo spremam pročitati. I moja je omiljena boja zaista crvena, no nikada nije prisutna na meni.                                                 
                                                                                      
  • knjiga s aliteracijom u naslovu - The Haunting of Hill House, Shirley Jackson. Ne znam koliko je ovo aliteracija, no znam da ja MORAM pročitati ovu knjigu. Naravno da je to zbog Netflixove serije koja je fantastična. Osim ako ste malo strašljiviji. Tada bolje preskočite.            
     
  • knjiga o putovanju kroz vrijeme - Nabor u vremenu, Madeleine L'Engle. Ovaj književni klasik bljesnuo mi je pred očima čim sam vidjela kategoriju. Veselim se čitanju ove knjige u neko lijeno zimsko poslijepodne. 
     
  • knjiga s vremenskim elementom u naslovu - Pada snijeg, John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle. Tko će ovo čitati na Božić moleći se za snijeg? Marta će.                                   
     
  • knjiga čija se radnja odvija na moru - Žena u kabini 10, Ruth Ware. Luksuzno krstarenje i novinarka koja istražuje mogući zločin. Idealna kombinacija!                                                        
     
  • knjiga s nazivom životinje u naslovu - Lov na divlju ovcu, Haruki Murakami. Ja apsolutno obožavam Murakamija. Moram priznati da ga još uvijek nisam u potpunosti razumjela, ali njegovo mi je pisanje takav sladak izlaz iz svih negativnih raspoloženja.                                      
     
  • knjiga čija se radnja odvija na drugačijem planetu - Contagion, Erin Bowman. Ja ovom romanu nisam mogla odoljeti. Po opisu mi se čini da će ovo biti jedna strašna svemirska pustolovina. 
     
  • knjiga sa stihom iz pjesme u naslovu - U šumi, Tana French. U šumi je knjiga koja mi predugo stoji na polici. Sad sam shvatila da je idealna za ovu kategoriju. "Mudro" sam odabrala pjesmu Bona Ivera - Woods: I'm up in the woods, I'm down on my mind
                                                   I'm building a sill to slow down the time...                                         
     
  • knjiga koja je o Noći vještica ili čija se radnja odvija na Noć vještica - The Haunted Mask, R. L. Stine. Halloween je odavno prošao i nije baš neka uživancija čitati knjigu koja mi sad tematski više ne odgovara vremenu. Najlakše mi je bilo odabrati nešto zgodno i dječje. Pa tko ne voli R. L. Stinea?
     
  • knjiga s likovima blizanaca - Obožavateljica, Rainbow Rowell. Ovo je definitivno knjiga koja nije nešto što bih sama odabrala i s guštom pročitala. Hvale ju svi pa će se možda i meni svidjeti. Vidjet ćemo!



Primjedbe