Preživjele - Riley Sager je moja nova opsesija


Godinu završavam nedovršenim čitateljskim izazovom i trilerom koji naravno nije bio u planu. Planiram pročitati ostatak knjiga, ali tamo negdje u 2019. Moram priznati da je jako teško čitati unaprijed odabrano štivo kada nailazim na more knjiga zbog kojih neprestano skrećem sa zadanog puta. Ovo će definitivno biti zadnji "reading challenge" u koji se upuštam i nadam se da će 2019. biti ta presudna godina u kojoj ću početi završavati započeto. Na vrijeme.

No da se vratim na stvar. Moje božićno štivo svake je godine najmanje božićno, slatko i opuštajuće. Čini mi se da mi u cijelom tom razdoblju smirenosti treba nešto što će me prodrmati. Najčešće je to književno mračna suprotnost divnom blagdanskom raspoloženju. Ja za Božić čitam horore i trilere. I to mi nekako baš odgovara. Ljetos sam otkrila Rileyja Sagera i oduševila se njegovim trilerom The Last Time I Lied. Užasno mi je žao što sam toliko dugo odgađala njegov prvijenac Preživjele (Final Girls). Naravno da sam zbog ova dva romana sada potpuno opsjednuta tim čovjekom i njegovim pričama. I iskreno se ne mogu odlučiti koja mi je bolja.

Tko su preživjele? Quincy, Samantha i Lisa. Tri žene nazvane posljednjim djevojkama. Tri žene kojima je zajedničko to što su jedine koje su preživjele tri različita krvava pohoda pomahnitalih ubojica dok su svi ostali izgubili svoje živote. Lisa je jedina preživjela masakr u svojoj sestrinskoj kući na fakultetu, Samantha u motelu u kojemu je radila, a Quincy u kolibi u šumi u kojoj su svi njezini prijatelji izgubili živote. Za razliku od ostalih djevojaka, Quincy se ne sjeća te kobne noći kada ju je od smrti spasio Cooper, policajac u patroli, dok je vrišteći trčala kroz šumu. Deset godina poslije Quincy pokušava voditi normalan život sa svojim dečkom Jeffom te utjehu i bijeg od svoje traume pronalazi u svom slastičarskom blogu. Policajac Cooper još je prisutan u njezinom životu kao podrška i prijatelj kojemu se može obratiti u bilo kojem trenutku. Kada sazna da je prva posljednja djevojka Lisa pronađena mrtva, njezin naizgled siguran svijet počinje pucati. A kada joj se pred vratima pojavi Samantha, Quincy će se morati suočiti sa svojom traumatičnom prošlosti koliko god ona mučna bila.

Riley Sager mi je poseban zato što ima takve jedinstvene i neočekivane rasplete čije je ishode nemoguće predvidjeti. I ne možeš prestati čitati baš zato što znaš da te čeka nešto toliko nepredvidivo što samo njegov um može osmisliti.
Veselit ću se svakom sljedećem iznenađenju ovog autora koji mi sada dijeli tron s Gillian Flynn. Da. Toliko mi je dobar.

Sretno vam čitanje u 2019.!

Primjedbe